Over ons familiebedrijf

​50 jaar ervaring en vakmanschap

Bij Oudholland Kantoormeubelen geloven we dat een werkomgeving veel meer is dan een verzameling bureaus en stoelen. Het is de plek waar ideeën ontstaan, waar teams samenwerken en waar je bedrijf groeit. Al meer dan 50 jaar helpen wij bedrijven om het maximale uit hun werkomgeving te halen. Wat ooit begon als een familiebedrijf met een passie voor kasten, is uitgegroeid tot dé specialist in kantoormeubilair en projectinrichting.


Wij denken met je mee, van het eerste advies tot de laatste schroef. Of het nu gaat om het perfect afstellen van een bureaustoel of een complete make-over van jouw kantoor, wij zorgen ervoor dat het klopt. Alles wat wij doen, is gericht op gemak en een optimaal resultaat. 


​​​​Contact opnemen


Onze kernwaarden

We maken jouw werkomgeving helemaal af, zonder dat je ergens naar hoeft om te kijken. Van persoonlijk advies en ontwerp tot volledig gemonteerde meubels en service na aankoop – alles wordt geregeld.

Betrouwbaar & deskundig


Complete ontzorging van A tot Z

Betrokken & benaderbaar

Onze tijdlijn


1969
Terug naar 1969

Oudholland is opgericht in 1969 en begon met het verkopen van kasten en later ook bureaus en andere meubilair. We kregen de kans om de fabricage over te nemen en produceerden meubilair tot 1980. 

1969
Verder als handelsonderneming

Daarna gingen we verder als handelsonderneming. In de jaren daarna legden we de focus meer op de combinatie van product en advies. Een mix waarmee we onze klanten volledig kunnen ontzorgen. 

Heden

Kantoormeubilair & projectinrichting

Vandaag de dag realiseren we voor bedrijven de mooiste kantoorinrichtingen waarbij wij op elk aspect meedenken met de klant. Goed doordachte kantoorinrichtingen die bijdragen aan de doelen van een bedrijf.

Duurzaamheid

Bij Oudholland Kantoormeubelen zijn we ons bewust van onze ecologische voetafdruk en maken we bewuste keuzes om onze impact op het milieu te beperken. We adviseren onze klanten om te kiezen voor producten die in Europa geproduceerd zijn, zodat we de CO2-uitstoot door transport minimaliseren en snellere levertijden kunnen garanderen. Mocht de klant om prijsoverwegingen toch voor producten buiten Europa kiezen, dan bieden we die mogelijkheid.

Daarnaast geven we altijd eerlijk advies over bestaand meubilair: als het nog in goede staat is, stimuleren we hergebruik door herstoffering of reiniging, wat zowel duurzaam als kostenbesparend is. Tot slot nemen we bij aanschaf van nieuw meubilair het oude graag mee voor verantwoorde afvoer, zodat onze klanten zonder zorgen bijdragen aan een betere wereld.​

Hoe kunnen wij jou helpen?

Of je nu een enkele bureaustoel nodig hebt of een volledige bedrijfsinrichting wilt, wij maken je werkomgeving klaar voor de toekomst. Neem contact met ons op en ontdek wat wij voor jou kunnen betekenen.

Contact opnemen