Kantoorinrichting advies
Kantoor inrichten? Dan adviseren wij je graag omtrent de inrichting van jouw kantoorruimte. Dat doen we in onze showroom of we komen bij je langs. Wij geven inspiratie, tips en advies. Ook adviseren in kleur, materiaal en de stijl van de inrichting. Dat doen we niet alleen voor werkplekken, maar ook voor vergaderruimtes en magazijn. Zo sluit de inrichting van jouw kantoorruimte helemaal aan op de gewenste bedrijfsuitstraling.
Hoe het werkt
1. Oriënterend gesprek
Jij deelt je kantoorwensen, wij luisteren. Jij weet tenslotte het beste wat je wilt en wat goed is voor jouw organisatie. Aan de hand van je wensen, bespreken we vervolgens de mogelijkheden. Bij ons is geen vraag te gek. Wel zijn er belangrijke factoren die meespelen om je wensen te kunnen realiseren. Denk aan de beschikbare ruimte en het aantal gewenste werkplekken. Om te kijken of dit past, houden we ook rekening met de maten van bureaus, kasten en ander meubilair. We kiezen niet alleen voor een zo functioneel mogelijke inrichting, we denken ook aan het welzijn van onze klant. Je kantoorruimte moet zo werkzaam mogelijk zijn en blijven.
2. Ontwerp en offerte
We brengen je wensen tot leven in een 3D ontwerp. Deze visualisatie laat op een realistische manier zien hoe jouw kantoorruimte eruit gaat zien. Zo krijgt je meer gevoel bij de kantoorinrichting en zie je of het ontwerp klopt met je verwachtingen. In het 3D plan zie je ook de kleuren, maten en het kantoormeubilair terug. Je ontvangt van ons een heldere offerte van de kantoorinrichting op basis van het 3D plan.
3. Bekijken en testen
Heb je het meubilair gekozen? Dan wil je natuurlijk wel weten hoe die bureaustoel zit en hoe het bureau eruitziet. In onze showroom kun je het meubilair bekijken en testen. Heb je gekozen voor een zit/sta bureau? Ervaar in onze showroom hoe je het bureau zelf (handmatig of elektrisch) kunt verstellen. En probeer ook even die ergonomische bureaustoel uit om te voelen hoe die zit en hoe je deze bedient. Tevreden? Dat is prettig. En als het nog niet optimaal is, helpen we je graag bij het vinden van een goed alternatief.
4. Montage en plaatsing op locatie
Na akkoord op ons interieurplan, start het bestelproces. Daarbij is het belangrijk om rekening te houden met de levertijd van het meubilair. Een volledige kantoorinrichting is niet altijd uit voorraad leverbaar. Daarom maken we duidelijke afspraken met je over het moment waarop we het meubilair kunnen leveren. Op locatie verzorgen wij ook de montage en plaatsing. Wij richten de kantoorruimte in volgens het ontwerp. Het verpakkingsmateriaal nemen wij weer mee, zodat je direct in een keurige ruimte aan het werk kunt.
Van ontvangstruimte tot werkplekinrichting
Een nieuw kantoor. Een extra werkruimte. Een verouderde kantoorinrichting die niet meer functioneel is. Meubilair waar je volledig op bent uitgekeken. Het zijn allemaal redenen om te kiezen voor een compleet nieuwe kantoorinrichting. Daar helpen wij je graag bij.
Een volledige kantoorinrichting realiseren wij in veel verschillende ruimten. Het kan gaan om de werkruimte, ontvangstruime of de vergaderzaal. Tegenwoordig wint de inrichting van een thuiswerkplek ook aan populariteit. Thuiswerken vraagt nu eenmaal om goed meubilair en dat heeft niet iedereen in huis.
Om vervelende gezondheidsklachten als rugpijn, nekpijn en stijfheid te voorkomen, is het belangrijk om te kiezen voor ergonomisch meubilair. Een comfortabele thuiswerkplek bestaat uit een ergonomische bureaustoel met optimaal zitcomfort, een juist afgesteld bureau en een laptopstandaard.
Ook graag advies op maat?
Wil je ook advies op maat over een nieuwe kantoorinrichting? Neem contact op met Oudholland Kantoormeubelen en bespreek je wensen. De specialist in kantoorinrichting denkt altijd met je mee vanuit jouw perspectief. Wij luisteren, adviseren en brengen je wensen tot leven.